no se que fer
tinc una amiga que fa poc m'ha confessat que de vegades es talla. ella diu que ja no ho farà mes pero tal i com ho explica sembla que ho segueixi fent. no se si dir-li als seus pares perque vigilin si torna a fer-ho pero tinc por de que s'enfadi amb mí per dir-ho.
Elena Crespi

Hola ! !
T’agraïm molt la teva consulta!
Trobar-te en una situació així és molt dur perquè ella ha confiat en tu però veus que està en perill i per poder ajudar-la possiblement els hi hagis de dir als seus pares... i si decideixes dir-li als seus paresno serà per fer-li la punyeta sinó que serà un pas degut a l’amor que sents per ella. I ella segurament s’enfadarà però potser tard o d’hora entendrà que ho has fet perquè l’estimes...
Però abans de prendre una decisió com aquesta... i si parles amb ella i li dius que estàs molt i molt preocupada per ella i que si sents que la seva vida està en perill, evidentment faràs alguna cosa per ajudar-la... ia ixí ja la vas avisant...
I, sobretot, digues-li a la teva amiga que demani ajuda professional perquè la pugui ajudar a ensortir-se’n d’aquesta situació!
Moltes gràcies, de nou, per la confiança. Fins aviat!
eLena Crespi – www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81