Pes i operació
Hola!
Mira crec k tinc un problema, fara ara cosa de 3 dies em van fer una artroscopia perk al jugar a basquet tenia el menisc fet merda i tot aixo. Fins aqui tot be, pero laltre dia me germana gran (estem parlant de 37 anys) em va ajudar a dutxarme i em va dir que estava molt prima, jo em vaig sorprendre perk de veritat k jo soc de les que es pesen un cop al any quan la revisio del any i poc mes, llavors em vaig pesar i vaig veure que pesava 52kg i yo faig 1'65, i ella em va dir que estava bastant al limit del pes, i realment em vaig preocupar. Mai he tingut problemes amb dl menjar. Potser que sigui a consequencia de la operacio i el fet de pasar a fer moltes hores de esport a no fer res o realment puc tenir un problema?
Graciess
Carlota López Ballestar

Hola guapa!
Gràcies per escriure al consultori. Esperem que la recuperació de l’operació vagi molt bé. Bé, si mirem el teu pes i la teva alçada veiem que el teu pes està en la franja del normopes, i per tant dintre dels barems saludables. És cert que està en la franja baixa però res preocupant en absolut. Tot i així, aquí el més important és si hi durant els últims mesos has perdut força pes, potser si la teva germana ha vist un canvi important en tu s’ha preocupat. Quan hi ha operacions normalment hi ha uns petits canvis de pes, ja sigui pel repòs, per els nervis, etc. Si dius que mai t’has preocupat pel tema del pes, que et sents bé amb tu i que menges bé no t’hauries de preocupar. Això només ho pots saber tu... però si només analitzem el pes i l’alçada nosaltres no ens preocuparíem. Tot i així si baixesis dos kg més ja ens preocupariem més, ja que estaries en baix pes, i per això la teva germana et diu que estàs al límit.
Una abraçada i que tinguis una bona recuperació.
Carlota López Ballestar