Sóc vizca
Hola Adolescents!!!
Des de que tenia 5 anys he patit d'estrabisme o ull vago,mai me ha suposat un problema porto ulleres o lentilles i me sento be amb elles casi mai giro el ull ja que la diotria hu corregeix,no me queixo tinc una gran familia i unes grans amigues pero..Ara tinc 15 i me esta suposant un problema, a vegades inclus me fa por sortir al carrer o quedar
amb els meus amics,no sigui cas que se me giri el ull.No tinc el autoestima baix sino que me considero guapa,i una persona amb sort pero simplement m'agradaria poder sentitme segura de mi mateixa poder mirar als ulls a la gent sense ningun problema,poder fer vida normal com una adolescent de 15 anys amb els seus problemes i les seves virtuds.Muns pares no antenen lo que suposa per mi fer una vida normal pero per mi es un patiment constant i sento que no puc més
Necessito consells i ajuda siusplau,
Petons a tots!!!
Elena Crespi

Hola Martagip!
T’agraïm molt la teva consulta!
Segurament t’està sent complicat confiar en tu i anar amb seguretat perquè els cànons estètics no contemplen una situació com la teva. Però és una situació que existeix i que viuen força persones.
I, en situacions com aquesta, és molt important que estiguis segura de tu mateixa perquè segur que hi ha algú que pot enriure-se’n, si se’t girés una mica l’ull... però possiblement aquesta persona trobaria com enriure-se’n de qualsevol persona li passi el que li passi... Per tant, no val la pena preocupar-se per algú que, en el fons, és una persona immadura que se n’enriu de les situacions dels demés.
Potser si perds la por i surts amb normalitat, descobriràs tot un munt de persones que estan al teu costat independentment d’això perquè això, no hauria de representar un problema
I aquelles situacions que ens fan por, com més les evitem, tendeixen a fer-se més grans, per tant... t’animem a que reuneixis la valentia que tens a dins i que fessis com si no hi hagués cap dificultat... comporta’t amb alegria, diverteix.te, surt, ves amb els amics... i veuràs que no passa res... t’aniràs enfrontant a allò que et fa por i veuràs que ho vas vencent mica en mica...
Ets una valenta!
Moltes gràcies, de nou, per la confiança. Fins aviat!
eLena Crespi – www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81