Tinc un novio a distancia, i voldria k vingues a el meu poble pero no sap si vindra
Hola! Adolescents!
Tinc un novio a distancia jo tinc 14 anys i ell 18. M´agradaria que vingués al meu poble però no sap segur si vindrà.
Se que esta mal vist que una noia de 14 anys surti amb un de 18. Però ens agradem mútuament. Ell vol veurem i jo també a part estaria molt nerviosa però no se que fer.
No els hi he dit res a la meva família per que no vull trobar-me en problemes amb ells.
Tot això es molt complicat k podria fer?¿
Moltes gracies!
Una abraçada!
Elena Crespi

Hola Serra!
T’agraïm molt la teva consulta!
Pel que ens dius, encara no has conegut en persona a la teva parella? Si és així, necessitem que li puguis dir als teus pares que ell vol venir. Entenc que us coneixeu, teniu confiança i us estimeu però és molt important que un pas així el facis quan els teus pares sàpiguen que esteu junts i que us coneixereu.
Sabem que és difícil, de vegades que els pares s’alegrin de tot el que ens passa perquè han d’anar assimilant que ens fem grans però és molt important que quan quedis amb aquest noi ells ho sàpiguen. No ha de passar res dolent, però millor prevenir. Sobretot.
Moltes gràcies, de nou, per la confiança. Fins aviat!
eLena Crespi – www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81