no m'agrada
no m'agrada la meva panxa, perque la vull tenir plana pero quant respiro se m'infla i no m'agrada gens i faig esport faig abdominals i tot pero no ho aconsegueixo. i sóc prima.
que hi ha algun tipu de menjar o que esport per treurem la panxa
Carlota López Ballestar

Bon dia guapa!
Gràcies per escriure al consultori. Bé, la veritat és que quasi tothom té alguna part del cos que no li acaba d’agradar, pel que dius en el teu cas és la panxa. Has de saber que la genètica influeix en com som físicament en un 85-90%. Això vol dir que el que menges i l’esport que fa influeix en un 10-15%. És evident que influeix, però pensa que sempre hi haurà la genètica marcant. No hi ha cap tipus de menjar per treure la panxa, i pel que fa a l’esport haurien de ser de tipus cardiovascular en que sobretot es treballi la part de dalt del cos. Els abdominals el que fan és tonificar. A tots se’ns infla la panxa quan respirem i se’ns acumula més la panxa al seure, no has de donar-li importància. Jo et recomano que no t’obsessionis amb això, que intentis acceptar-te tal i com ets i pensar més en les coses que t’agraden de tu i que segueixis una alimentació saludable i facis l’esport que t’agrada, no per treballar zones especifiques.
Una abraçada bonica!
Carlota López Ballestar