destrossada psicologicament per un amor k no tornara
Holaaa adolescents
Avera fara ja uns 5 mesos k vaig conèixer un noi i vam començar a parlar, era super amable , estàvem tot el dia parlant em regalava coses, era super especial i estava segura de ke per ell era important pk realment mu demostrava .Al principi no m'agradava pro llavors vaig comensar a sentir coses per ell, veia k per ell era important em senita super agust amb ell i em tractava molt be. Ell feia mesos k em deia k volia liarse amb mi pro ell em deia k sesperaria tot el k fes falta pk nomes em volia a mi. Finalment vaig estar segura de donar el pas i ens vam liar. La veritat es k no creia amb lamor pro a partir dakell moment i vaig creure plenament, va ser precios com macariciava com em feia petons, vamm tenir una connexio super especial , lestimava amb bojeria. Durant dos mesos vam estar molt be els dos junts ens vam liar bastants cops i va ser tot molt macu , la vritat esk era una relacio preciosa , sempre estava alla kuan el necesitava ens els bons i en els mals moments, era com un germa ,un colega i un novio a la vegada.Pro unes setmanes després de liarme amb ell per setè cop es va posar super borde realment estaba molt diferent i em va deixar de parlar, jo no entenia res,unes semanes despres em va dir k ya estava cansat i k no volia estar mes amb mi i emva tractar com una merda, totom sabia k manava a deixar menys jo i totom em mirava amb cara de pena i jo no sabia pk i em va deixar plantada vam acabar super malament pk de sobte em va dir k no volia tornar a saber res mes de mi i k jo era invisible per ell. Jo u vaig estar passant fatal bueno de fet esk u pasu fatal pk intento no pensari i pasar dell pro esk nu puc. I ara me donat conta de lu ke larribo estimar, com diuen mai valorem les coses fins k les perdem. Veig k han pasat tres mesos des de k em va deixar i esk no hi ha manera de k u superi estic fatal i el continu estimant moltisim. Ns k fer per oblidar-lo, e intentat estar amb altres nois pro esk no els puc estimar pk nomes puc pensar en ell,no surt del meu cap.El k mes mal em fa es k se k esta amb una altra tia,com pot ser k amb tant poc tempps tingui a una altre, ns esk veig k tot lu viscut va ser una simple mentida i k per ell no va significar absolutament res.Pro esk u penso i esk tan bon actor no podia ser masa real per ser mentida. No entenc rs. Ja se k diuen k el temps u cura tot pro en aket cas aixo no es fa realitat ja k han pasat gairebe tres mesos i esk lestimu tan.... u donaria tot per ell.Les meves amigues em diuen k no val la pena k l'estimi i k menys em preocupi per ell pro es algo impulsiu ja k els sentiments no es poden controlar i es la impotencia de no poder fer res
SISPLAU AJUDEUME AMB ALGO AMB LU K SIGUI PRO ALGO PK COM A MINIM NO HI PENSI PK ESK U E INTENTAT GAIREBE TOT I EM RESULTA IMPOSSIBLE
Elena Crespi

Hola!
T’agraïm molt la teva consulta!
Entenemq ue estàs passant per una situació molt dura. Confiar en algú, enamorar-se i estimar a una personaés preciós però llavors, si hi ha una traició, és molt dolorós.
Dius que l’estimes i entenem que estimes el que vau construir durant el temps que vau estar junts perquè si ara l’estimes, has d’estimar-ho tot d’ell... inclús la manera com es va comportar quan et va deixar. Això també forma part d’ell. I creiem que això segurament no et deu agradar gens ni mica. Però també és la seva manera de ser, encara que no t’agradi.
No sabem si va fingir o si era real i si va canviar d’opinió després però veiem que va tenir una manera de deixar-te molt poc madura, per tant, tingues en compte que estàs enamorada d’un noi molt poc madur. I no sé si això és el que vols tu.
De totes maneres, hem de tenir en compte una cosa: perquè hi hagi amor ha de ser recíproc... i ara mateix ell no sent el mateix que tu. Per tant, no tinguis pressa en oblidar-lo, una història així no s’oblida d’avui per demà i 3 mesos és molt poc temps.
Intenta trobar temps per fer aquelles coses que t’agraden, per estar amb els amics i somriure i passar-ho bé, no mirirs les seves xarxes socials, ni si està al whatsapp...
Et deixo un vídeo que potser et pot ajudar...
FRIhF2bless
Moltes gràcies, de nou, per la confiança. Fins aviat!
eLena Crespi – www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81