NO HO ENTENC I EM SENTO UNA MICA CULPABLE!
Hola!!, moltes gràcies per llegir la meva consulta!, intentaré fer un resum per no fer un textaco i avorrir-vos, moltes gràcies!
Resulta, que jo aquest any al començar l'institut vaig veure un noi que cada día m'agradava més. Ell té un any més que jo. Jo sóc una noia molt tímida i no em volia apropar ni res. Un dia sense que jo ho demanes em van passar el seu numero, les amigues em van dir que l'obris per whats i al final em vaig decidir. Vam començar a parlar i em va caure super bé, era un noi molt agradable. Ens parlavem cada día pel whatsapp i a l'insti ens miravem i somreien pero ens feia vergonya estar junts.
Hi havien vegades que deia coses un tant extranyes però tots tenim defectes i jo me l'estimava moltissim! Un dia el vaig començar a notar extrany, sosu. Em va dir de quedar i vam quedar. Em va semblar un noi maquíssim, una mica tímid pero molt agradable i ens reiem perque els dos estavem molt nerviosos. Despres tot anava molt bé em va dir que li havia agradat molt passar aquella tarda amb mi, que s'havia sentit molt bé i que volia quedar un altre dia. Tot anava molt bé fins que un dia em va dir que ja no volia parlar més amb mi. Vaig plorar molt. Al cap de tres dies em va obrir dient que ho sentia que m'estimava molt i que volia tornar a estar amb mi com abans. No se com el profe es va enterar de que jo em parlava amb ell i em va dir que deixes de parlar-me amb ell perque era un noi amb molts problemes i no era un noi normal. La gent em deia que era una mica raritu i que jo em mereixia algu molt millor. Jo no els feia cas, me l'estimava moltissim! Total que em va fer aixo molts cops i jo sempre el perdonava , vaig perdre molta dignitat , fins que un dia em va tornar a fer lo mateix i jo cansada el vaig bloquejar al whatsapp.
Em va deixar de seguir per l'instagram.
Abans d'ahir vaig veure que li havia donat bastants likes a les meves fotos pero sense seguirme. Despres per direct em va obrir demanant perdo i dient que esta molt malament perque te problemes i noseque, i que si no vull contestar que no contesti pero que tampoc el bloqueji. Despres de veure que no el contestava em va dir que tingues bones vacances. NO HO ENTENC!, es vol riure de mi? Ho he passat fatal! Ajuda!
InterPersonal

Hola Narugirl,
Entenc que estiguis tan desorientada, t'està donant missatges contradictoris. Sembla que ell no té massa clar què vol dir tenir una relació amb una persona i que no té massa en compte els sentiments dels altres.
Has de decidir quin és el teu límit i què estàs disposada a aguantar. Nosaltres no podem dir-te què has de fer, però si sents que estàs perdent la dignitat, potser no es mereix la teva atenció, no creus?
Sabem que fa mal prendre una decisió d'aquest tipus, però ens hem de protegir a nosaltres mateixos. I tu ja has patit prou per una relació que no t'aporta (ara mateix) cap tipus de benestar.
Sentim ser tan dures, però les persones no canvien d'un dia per l'altre i aquest noi porta moltes vegades repetint el mateix patró.
Una abraçada!
Laia Sala