Estic molt comfundidaaa
Hola, tinc 13 anys i a mi sempre man agradat els nois ... he tingut varies relacions i no m'atrauen no se poc a poc em disstancio dells i no se que sento i em penso que m'agraden les noies pero no ho se siusplau ajudaaa!!!
InterPersonal

Hola Anneta,
Doncs hauràs de continuar amb aquesta exploració. Des d'aquí no et podem dir si t'agraden els nois o les noies. L'adolescència és una època de curiositat i despertar sexual, on pot aparèixer el desig d'experimentar amb diferents persones.
Observa't a tu mateixa com reacciones davant els nois i com reacciones davant les noies. Quines fantasies tens i quin futur t'imagines amb cadascú: és una relació sexual, o tens ganes que sigui la teva parella?
Són preguntes que has d'anar responent... però sense pressa! No es tracta d'etiquetar-te com més aviat millor, sinó de sentir-te a gust amb tu mateixa i conèixer-te, d'acord?
Una abraçada!
Laia Sala