El meu primer lio...
Hola, em dic Carla i tinc 14 anys.
Aquest cap de setmana, hi ha festes al meu poble i en teoria he quedat amb un nen i se suposa que ens liarem.
Jo mai m'he liat i per tant estic nerviosa pel que pugui passar. No estic nerviosa per com fer-ho ni com posar la llengua, si no perquè penso que quan ens acabem de liar, no sabre que dir o com reaccionar perquè soc molt vergonyosa, i ell també llavors estarem en una situació incòmoda, crec hi haurà molts silencis.
Que hauria de fer en aquest cas? Em podríeu ajudar?
InterPersonal

Hola Carla,
Com va anar? Et vas sentir còmode?
És natural que tinguis una mica de vergonya quan acabes d'intimar amb algú. Fer-se un petó és apropar-se molt a una persona, i si aquesta persona et desperta una mica d'interès....és molt possible que sentis vergonya. Són situacions que s'han d'aprendre a gestionar. Hi ha persones que hi posen el seu toc d'humor, altres que fan veure que no ha passat res, altres que els agrada parlar-ne i analitzar el que ha passat.... i també hi ha altres persones que prefereixen el silenci. Busca quina és la reacció que et fa sentir més còmode a tu! ;)
Una abraçada!
Laia Sala