El meu pes adient
Hola!!!! Medeixo 1,73 i peso 47kg? Es un pes normal? Tothom es diu que estic molt prima però jo m'ho trobo gaire la veritat. Menjo bastant però no em solo engreixar perque faig molt d'esport, però cada vegada que menjo algun aliment com ara croissants, nutella, xuxes... em sento malament amb mi mateixa perque no vull engreixar! Es normal o es un principi d'anorexia??
Gràcies!
Carlota López Ballestar

Hola guapa!
Moltes gràcies per escriure al consultori. Si mirem el teu pes i la teva alçada veiem que realment el teu pes és totalment insuficient. Sempre pot haver-hi un component genètic però la veritat és que per la teva alçada és massa baix, tot i la part genètica. Parles de que menges molt i fas molt esport, has de saber que més o menys la recomanació amb l’esport és de fer-ne 3 dies a la setmana a part del que es fa al institut. Evidentment tots em d’intentar seguir una alimentació equilibrada i això comporta que no passi res per menjar de manera esporàdica aquests aliments que comentes. El problema és que t’estàs angoixant per poder pujar de pes quan realment estàs massa prima. Penso que per parlar d’un principi d’anorèxia hauríem de veure-ho amb més calma. Per això crec que és important que demanis ajuda. Pots anar al metge o també et proposo que vinguis un dia a l’ACAB i que en parlem en calma. Crec que podrem assessorar-te millor i que realment ho necessites. Aquí trobaràs el nostre telèfon www.acab.org
Però el que si que segur que hauràs d’intentar millorar és la teva autoestima i la imatge corporal. Crec que seria important que ho comentis amb els teus pares, ja que et poden ajudar.
Una abraçada.
Si truques pots preguntar directament per mi.
Carlota López Ballestar