Com cridar l'atenció a un noi?
Hola! Tinc 12 anys encara no he tingut cap nòvio però fa poc per l'instagram vaig conèixer un nen i vam començar a txerrar i ens vam acabar donant el whats i els primers dies anava molt bé perquè txerravem molt sovint i sempre amb cors al final de la frase i coses així i vam quedar un dia per coneixens.. i me n'he adonat q m'agrada però ara ja no parlem tan si no lobru jo ell no m'obra i quan em contesta acaba sudant de mi .. q puc fer perquè és fixi en mi??
Elena Crespi

Hola anònima!
Gràcies per la teva consulta!
No pots forçar que ell es fixi en tu. Però potser sí que li pots demanar si li passa alguna cosa ja que el notes més distant. A veure què et respon.
Però, sobretot, independentment del que et digui: et demostrarà que s’interessa per tu si et diu coses, et parla i us divertiu plegats. Si veus que et diu que no passa res però continua sense donar senyals de vida o respon només quan tu li escrius... en certa manera està posant distància entre vosaltres.
El que pots fer és ser sincera amb ell i preguntar-te si realment val la pena intentar agradar a algú que realment no està per tu... tu vals molt més que això!
Sort i una abraçada!
eLena Crespi i Asensio – www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81