Ajudeume siusplau😳
Bones sóc una noia d'un poble petit on tothom s'entera de tot...😂
Fa poc hem vaig liar amb un nen que m'agradava de feia temps i vam intentar tenir una relació però ell no sap estimar. I durant l'estiu un nen molt maco que em tracta molt bé hem va demanar de sortir però quan li vaig dir que si es va escampar per tot arreu i la gent hem deia coses i era una mica incomode amb lo qual el vaig deixar...
Però el cas és que ara crec que realment m'agrada però nose si dir-li per por a que em digui que ell ja no vol res.
Que puc fer? Aconselleu-me pliis🙏🏼
Elena Crespi

Hola EBP!
Gràcies per la teva consulta!
Aquest és el risc que has de prendre: si vols que ell sàpiga que vols estar amb ell... hauràs de trobar el moment i la manera de dir-li. I com ens ho has dit a nosaltres està molt bé, per tant, pots dir-li el mateix. En el fons, són els teus sentiments i el més normal és que siguis sincera amb ell perquè ell també sàpiga què ha passat i pugui valorar si vol o no vol tornar amb tu.
Mica en mica, hem d’anar aprenent a passar del que la gent pensi o digui perquè sinó ballem al seu ritme i no al nostre propi.
Sort i una abraçada!
eLena Crespi i Asensio – www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81