Vull fer una sortida amb la meva novia
Hola Sara! Voldria que m'ajudessis ja que vull fer una excursió amb la meva novia però no sabem on anar.
El principal problema és que no tenim cotxe, encara que, disposem d'estació de tren al poble així que podem estar a Barcelona en menys d'una hora (si ho plantejessim com a lloc de sortida).
Ens agradaria anar a la muntanya, a alguna ruta o algun llac per caminar i estar a la natura.
Fins i tot en pot sortir un article d'aquí, podrieu fer una llista de llocs on anar pels que no tenim cotxe, que és bàsicament la totalitat del vostre públic (adolescents)...
I res, si algú que veu el post em pot recomenar algun lloc, li agrairia de tot cor.
Gràcies.
Carlota López Ballestar

Hola guapo!
Que bé que tingueu ganes de fer coses junts. Bé, nosaltres no som expertes en això però em pensat alguna idea.
Podríeu anar a la Molina, si pot arribar en tren i estàs a la Cerdanya, que és preciosa i allà pots fer muntanya i veure poblets molt macos.
Una altre idea és anar a Núria, un paratge natural preciós. Des de Barcelona pots agafar el pack de tren més cremallera i arribes fins allà. Hi tenen un alberg de gent jove. M’han comentat que si hi vas els dilluns et fan el 50% . Podeu buscar-hi i mirar si hi ha descomptes en el carnet jove.
A la costa brava també podeu arribar-hi amb el autobús, de fet creiem que o bé amb el tren o bé amb autobús podeu arribar quasi a qualsevol lloc.
Esperem que passeu uns bons dies.
Una abraçada guapos!
Carlota López Ballestar