ELS MEUS PARES NO EM DIEXEN QUEDAR AMB NOIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hola,
Tinc molts amics per girona,.... pero tinc un problema es que ells em demanen per quedar i ells no em deixen , els hi he agut de dir a 5 amics que no , i em sento molt malament .
Ells es pensen que em pot pesar algo o que podem tenir relacions sexuals i no em diexen .
Tambe em diuen que no em fagi petons amb nois per al final semblare una puta i ns que fer .
Em podrieu ajudar sisplau , Gràcies
Elena Crespi

Hola Gemma!
Gràcies per la teva consulta!
Tens per endavant una missió molt important: que els teus pares vegin que vas madurant i que et mereixes poder fer el que demanes.
Com es fa això?
A poc a pos i bona lletra, sense voler córrer... perquè la pressa només els hi farà veure que no has madurat prou i encara desconfiaran més de tu.
Veiem, per l’any que ens poses, que ara deus tenir 13 o 14 anys. I amb 14 anys és normal que els pares encara no et deixin anar a Girona amb nois que ells no coneixen. Realment estan pensant en que podrien passar moltes coses que potser tu no tens al cap i estan espantats de que et pugui passar alguna cosa dolenta. És a dir, en el fons, s’estan preocupant per tu però no ho estan gestionant de la millor manera (els fills no venen amb llibre d’instruccions)
Potser un dia, amb la calma, en podeu parlar i els hi pots dir que saps que pateixen per tu però que, mica en mica, hauran d’anar confiant. I potser un dia et poden portar a Girona ells... tu quedar una estona amb qui vulguis i tornar amb els teus pares (i així ells aprofiten i també donen el volt).
Tingues paciència...
Sort i una abraçada!
eLena Crespi i Asensio – www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81