em sento sola
hola bones!
ja fa temps que estic diferent perque me mare i tots els meus familiar prefereixen a la meva germana gran.
Total que ella es molt diferent ami i nose que fer ja que a ella li donen de tot i jo m'ho tinc que conseguir, ma dondan la bronca detot, tot i que no e sigut jo.
l'unic al menys que m'ha "mima" per dir-lo d'una manera es el meu tiet.
a casa em sento sola ella es com la perfectas filla que tothom voldria tenir.
aah una altre cosa jo feia tems li deia ame mare si em podia fer insta (fa casi 1 any) i despres d'aquest estiu m'he e fet i me germana li pregunta i li diu que si i aixo em va fer bastant de mal ja que jo m'ho vaig fer amagadas perque no aguantava mes.
Estic farta d'escoltar la mateixa historia de que la pobreta de me germna no podra entra a la uni que vol; i sempre que quedem amb les amigues de la meva mare prlant tot el rato igual i es com si no estigues
nose que fer!! a egadas em tanco a l'habitacio i ploro
InterPersonal

Hola magcon,
Ostres! Hi ha molt malestar en aquesta consulta. És natural que entre germans hi hagi una mica de competència i de gelosia, però ho estàs vivint de manera molt dolorosa, no?
Primer de tot, jo parlaria amb la teva mare (una estona que estigueu vosaltres dues a soles i tranquil·les) i l'hi explicaria tot. Explica-li que et sents sola i, sobretot, demana-li què t'agradaria que fes ella (potser no sap de quina manera et pot ajudar).
I d'altra banda, perquè no passes estones amb la teva germana. A vegades les germanes grans també tenen ganes d'estar amb les petites, però no ho diuen.
Busca alguna manera de fer una activitat totes tres, a veure què hi diuen!
Si ens sentim malament.... hem d'actuar! Recorda que ningú lluitarà per la nostra felicitat més que nosaltres, així que posa't a l'acció i busca estones per divertir-te amb la teva família. Veuràs que si passeu estones divertides, el sentiment de solitud es farà més petit ;)
Una abraçada!
Laia Sala