No em vull "rayar"
A veure al meu poble són festes i el meu nóvio es quedava a dormir a la meva casa , els meus pares el deixen quedar-se a dormir amb la condició de no dormir junts. Doncs bé amb tota la mala sort del món , ell es va posar malalt tot i així vam sortir i al arribar acasa la meva mare encara no hàvia arribat de pendre alguna cosa amb el seus amics , al meu xicot li va començar a pujar la febre i es va tumbar ( ja se que no es diu així però no em surt la paraula )a el meu llit i es va tapar i jo doncs vaig decidir tumbar-me amb ell i donar-li abraçades i tal i fer-li companyia ja que estava malalt i ens vam quedar dormits pero jo estava esperant que arrivés la meva mare per anar-me a dormir a l'altre habitació i cuan va arrivar ens va veure adormits abraçats i a ella aixó no li ha fet gracia menys mal que el que no es vas llevar va ser el meu pare perque sino... total que ara estic molt ratllada perque la meva mare esta com molt "borde" ja ho parlat amb ella pero que puc fer pero no menjar-me tant el cpa?? pff es una tonteria ho se pero necesito ajuda!
NO PUBLIQUEU LA NOTÍCIA , MOLTÍSIMES GRÀCIES . UN PETÓ
InterPersonal

Hola Floreta,
A vegades hi ha mals entesos que ens poden complicar molt la vida, oi? Parla amb la teva mare i explica-li exactament com va anar tot. És possible que ara tingui una mica de desconfiança, però si sempre has sigut sincera amb ella, segur que veurà que dius la veritat. Has d'entendre que si ells us han demanat que no dormissiu junts i us troben tots dos al mateix llit.... sentin que has traït la seva confiança. Prova de parlar amb ella, de manera tranquil·la i dóna-li uns dies per tal que ho vagi paint.
I què pots fer per no estar tan rallada? Doncs estar segura de com va anar tot, ser transparent amb la teva mare i deixar que passin els dies. Si tu saps que vas actuar bé, llavors no deixis que aparegui la culpabilitat, d'acord?
Una abraçada!
Laia Sala