SOC LA MATEIXA DEL PAPER DE FILM!!
Hola!! Gracies per la teva resposta sobre la meva consulta que et vaig fer fá uns darrers dies.
Tal com hem vas preguntar:
ALÇADA: 1,50m
PES: 57,7k
M'agradaria que hem puguesis ajudar a baixar uns quilets de més que tinc, una bona dieta, l'esport, l'aigua,etc..
Moltisimes Gracies!!!
Carlota López Ballestar

Hola guapa!
Moltes gràcies per escriure com et vaig demanar. Realment el que veig és que no hi ha necessitat de perdre pes, tot i així, si perds 2 kg tampoc seria res greu. El que és molt important és fer-ho bé. És a dir, menjar de tot, equilibradament i fer esport. Ja et dic, no hi ha necessitat i no considero que hagis de fer una dieta, possiblement fent esport 3 dies a la setmana (a part del que feu al institut) i seguint aquestes pautes amb el temps notis canvis. Jo intentaria no obsessionar-me i intentar veure-ho com seguir un estil de vida saludable, per cuidar-te i sentir-te bé. Te les deixo aquí:
És molt important fer 5 àpats al dia (esmorzar a casa, esmorzar a mig matí, dinar, berenar i sopar)
Hidrats de carboni (pasta, arròs, pa, cereals, etc.): és important menjar-los cada dia i a cada àpat
Fruites i verdures: 5 cops al dia. Normalment la gent menja 3 racions de fruites i 2 de verdura. Perquè et sigui més senzill pots menjar una fruita per esmorzar, una per berenar i una altre al dinar o al sopar i la verdura al dinar i sopar.
Lactis (llet, formatge, iogurt) : 4 cops al dia
Proteïnes: s’han de menjar cada dia però variant el que menges. Et recomanem menjar màxim 4 ous a la setmana, 3 o 4 cops peix, 3 o 4 cops llegums i 1 cop a la setmana carn vermella. La resta pots combinar-ho amb altres proteïnes, com el pollastre, el conill, etc.
A la part de dalt de la piràmide alimentària hi ha tot el que serien els dolços, la rebosteria, els Snack, etc. És important entendre que no és que estigui prohibit menjar-los sinó que s’ha de fer de manera ocasional i no diària, com la resta d’aliments. En el teu cas també, no passa res per menjar-ho esporàdicament.
Espero que t’ajudi. Ja saps on som si tens més dubtes.
Una abraçada