Gelos i nesesitat?
Estic de lio amb un noi, ell no vol que ningu ho sapiga i sóm de la mateixa colla. El problema és que quan sortim amb els amics no puc agafar-lo ni fer-li petons perqué ell no vol i el tinc que mirar com si no hi hagués res entre nosaltres. Això comporta que quan io estic amb els de la colla i també hi és ell em sento mol malament i em moro de ganes d'abrasar-lo.
Un altre problema és que jo estic super enamorada d'ell i ell tambe em diu que m'estima peró no ser si ho diu de varitat.
Finalment hi ha una nena a la colla que té novio peró sempre estàn junts amb el que m'agrada, no els puc mirar i m'entren moltisimes ganes de plorar, no fan res nomès parlen i es fan carisies peró em fa moltisima rabia perquè tot el que li fa en ella m'encantaria que m'ho fes a mi i penso que sempre està mes amb ella que amb mi. Això ho he comentat amb els meus amics i em diuen que són imaginasions meves que entre ells dos només hi ha amistat.
Ell està precopat i sempre em pregunta que em passa i jo li dic que estic be i que no pateixi. Fa dos mesos també li vaig comentar aixo de que tenia gelos quan estava amb la nostra amiga i em va respondre que no pasava res que només li queia molt be però jo li vaig dir que si els veia junts que m'allunyaria una mica. Ell durant uns dies ho va evitar però ara continuen junts i no ser que fer quan estan al meu costat.
Pd : quan estem sols és increible i el millor tio del món. Però no quedem gaire sols.
Elena Crespi

Hola anònima14!
Gràcies per la teva consulta!
Si parlem de gelosia hem de tenir en compte que és molt perillosa perquè la gelosia no aporta res positiu a la nostra vida. Parteix de la inseguretat i té tendència a espatllar les relacions.
I tu sents gelosia perquè no estàs sentint que et retorni el que tu necessites aquest noi. Dius que és fantàstic quan esteu junts però quan esteu amb els amics vol guardar el secret... per què? Realment vols algú a la teva vida que no vol mostrar a la resta de la gent que està amb tu?
Una relació d’amor de veritat ha de ser lliure, ha de fer-vos feliços als dos i tu no tens el que tu desitges, per tant, per molt de mal que et faci... no podem parlar d’amor. Estem parlant d’una relació on esteu junts només quan esteu sols. Creus que això és amor? Aquest és el tipus d’amor que tu vols viure?
Estàs disposada a renunciar al que tu realment vols per a un noi que no respecta els teus sentiments i que amaga la vostra relació davant dels altres?
Sort i una abraçada!
eLena Crespi i Asensio – www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81