NO PUC MÉS. ESTIC FARTA DELS PREJUDICIS. QUE FAIG?
Hola!
Resulta que tinc 16 anys, i estic sortint amb un noi de 22, i realment, estic enamorada, és més, quan estem junts no veiem les nostres edats, es la primera persona a qui estimo ara i estic disposada a estimar sempre. El problema és, que des que li vaig explicar a la meva mare, està molt enfadada amb mi, em prohibeix tan sols pronunciar el seu nom a casa i no em dirigeix la paraula, es realment dolorós per a mi trobarme en aquesta situació, perquè sempre que intento explicarli com em sento acabem discutint i ella dient que acabarà tancant el meu nòvio a la presó.Puc entendre que li costi veure que ja no sóc cap nena petita i per això mateix intento parlar amb ella i demostrarli maduresa, però, m'és realment impossible. Tinc molta por de que li passi alguna cosa en ell per culpa meva, i jo cada cop tinc més ansietat, no se com solucionar tot aquest drama.
Elena Crespi

Hola J!
Gràcies per la teva consulta!
Complicada situaicó ja que totes volem que els nostrespares acceptin les nostres parelles però veiem que a ta mare se li està fent difícil.
Sempre pots inentar explicar-li a ta mare tot el que sents per escrit. Així ella ho haurà de llegir, sola o amb tu al seu costat però sense interrupcions. Les coses per escrit tenen un impacte més gran.
Explica-li comés d’important per a tu que confiï en tu, que estigui al teu costat... i si veus que no hi ha manera, si vols, digues-li que estaves tan preocupada i angoixada que has parlat amb mi i si ella vol contactar amb mi per explicar-me les seves preocupacions, li pots donar el meu mail: info@elenacrespi.com
Sort i una abraçada!
eLena Crespi i Asensio – www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81