Nois....
Hola,
Tinc un problema que m'agradaria solucionar per això he recorregut a persones com vosaltres que em podrieu ajudar:
A mi m'agrada un noi de la meva edad,ell té en el seu cor una altra persona, ara m'he enterat qui li agrada i tot el rotllo.Pero vull deixar de banda aquell noi que m'agrada i seguir davant.Cada nit somnio en ell i en coses que no es fan realitat, Que puc fer?
Tambe volia preguntar quins son els signes de depressió en un adolescent.
Moltes grácies!!!!
Adeúuuuuu
Elena Crespi

Hola J2003!
Gràcies per la teva consulta!
Voler oblidar a algú és força dur i es necessita molta valentia i esforç, per tant, t’animem a seguir endavant ja que és millor per tu no enganxar-te a algú que no t’estima a tu. Aquesta és la primera norma de l’amor. Si no hi ha correspondència no hi pot haver amor, per tant, no val la pena quedar-se allà.
Per tant, què has de fer? Intentar mantenir el mínim contacte físic i emocional amb aquesta persona:
-Intentar no veure’l
-No mirar el seu facebook ni cap altra xarxa social
-No mirar si s’ha connectat a whatsapp
-No escoltar aquella música que et recorda a ell...
Al principi és complicat deixar de fer tot això i, de vegades, és necessari tenir dolor per poder preparar-se bé per l’oblit.
Això sí, abans et deia que no és un objectiu senzill, per tant, ho passaràs malament i no hi ha anestèssia per oblidar a algú... Això no vol dir que estiguis en depressió...
Sort i una abraçada!
eLena Crespi i Asensio – www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81