Pes ideal
Hola! Sóc una noia de 14 anys. Medeixo 157 cm i peso 53 kg. Estic en el pes ideal? Què podria fer per aprimar?, es que no em sento bé amb el meu cos.
Gràcies!
Carlota López Ballestar

Bon dia guapa!
Si mirem el teu pes i la teva alçada veiem que estàs em la franja del normopes i per tant em el pes ideal, no has de fer res per perdre pes ja que seria prejudicial per tu. L’adolescència és una etapa de mols canvis i molts cops ens costa acceptar-los i sentir-nos bé amb nosaltres mateixos. És important que intentis millorar la teva autoestima, encara que soni a tòpic. Sembla molt bàsic el consell que et donarem però en realitat no hi ha millor manera de treure partit a un mateix que sentint-te a gust amb tu mateix. Si et sents còmode i satisfeta amb com ets i qui ets (la teva forma de ser i de tractar als altres) et sentiràs molt millot. Per aconseguir això és molt important que deixis d’exigir-te tant a tu mateixa, no existeix ningú perfecte i que no et comparis amb la resta de gent, ja siguin les persones que surten a la televisió o a les revistes o als teus amics. Cada persona és diferent i aquesta és la gràcia ja que és el que et fa única. Un altre cosa important és intentar deixar de criticar-te a tu mateixa i de dir-te totes aquelles coses que t’agradaria canviar de tu... això només fa que et sentis més insegura. Centrat en el que t’agrada i digue't-ho més sovint (si cap apunteu en un paper).
Una abraçada!!!
Carlota López Ballestar