ALERTA AMISTATS!!
Holaa!!! Des de petita m'ha costat bastant quedar-me a un grup en concret, sempre s'acabava amb algun baralla o altres situacions, però aixó no es el cas, fa poc m'he ajuntat amb els "popus" i mhe fet molt amb una de elles, ser que es una tonteria pero tinc por de que les perdreles, perque m'han caigut super bè. Que puc fer per que m'acceptim enacra mes i que no amb passi com les altres vegades???
InterPersonal

Hola!
Tant amb l'amistat com amb l'amor, NO HEM DE FER RES ESPECIAL PER TAL QUE T'ACCEPTIN. Si és amistat de veritat, t'acceptaran tal com ets, igual que tu les acceptes a elles, oi?
Això no vol dir que no hi hagi coses que et molesten de tu mateixa o de les altres, però no ha de ser un motiu per aïllar-te d'elles.
Per altra banda, has analitzat mai quina part de responsabilitat tenies en aquestes baralles? Hi ha alguna cosa que reconeguis que no has fet del tot correctament? Potser així trobes quin és el teu punt feble en les relacions d'amistat ;)
Una abraçada!
Laia Sala