Tractament de film per la pancha?
HOLA ADOLESCENTS!!!
Sóc una nena de 12 anys, l'altre dia vaig veure a Internet, una forma ''d'aprimar-se''. El que has de fer és, agafar paper film i envolicar-te'l per tota la part de grasa que tinguis a la panxa, es tracta de ficar-s'ho per la nit mentres dorms, d'aquesta manera sues mes i expulses suor i a la vegada grasa (segons el que he vist a internet) . M'agradaria saber si aixo és bó o dolent, li vaig comentar a la meva profesora si aixó va bé o no, hem va dir que és dolent ja que es perd molta aigua i minerals, pero no sé si enten molt bé sobre aquest tema
. Aixó és bo per la salut? M'aprimaré?
Gràcies per tot!! Sou la caña, m'encanta Adolescents.cat!
Carlota López Ballestar

Bon dia bonica!
Gràcies per escriure al consultori, m’alegra sentir que t’agrada tant Adolescents.cat i que confies en tots nosaltres.
Bé el primer que has de saber és que a internet hi ha molta informació de la qual la gran majoria no és certa, per això s’ha de ser molt prudent. Crec que has fet molt bé en preguntar a la teva professora i a nosaltres.
Quan una persona té que perdre pes ha de perdre greix. El paper film s’utilitza amb la intenció de suar, però quan sues no perds pes, perds líquids i minerals (com et va dir la teva professora) i un cop t’hidrates quan beus aigua ho tornes a recuperar tot. Passa el mateix quan vas a la sauna. Tot això son mites alimentaris, rumors que la gent dius però que no son reals i a més és perjudicial per la salut. Amb lo qual la resposta clara és que NO, si fas això NO t’aprimaràs. Dit això m’agradaria que tornis a escriure i posis el teu pes i la teva alçada i així intentaré donar-te una orientació.
De moment intenta deixar de llegir aquestes coses per internet, ja que la majoria no son certes i son perilloses. Quan m’escriguis digués que ets tu 
Una abraçada guapa!
Carlota López Ballestar