Estic cansada dels grans
Fa mes de 2 anys que tinc grans al maig em va venir la regla per primer cop i em pensava que quan et venia la regla el grans desapareixeien almenys una mica, ara em fico uns olis a la cara especials pero no u arrehlen, estic cansada de que tinga grans no em sento agust. Se que es dificil donar una solucio pero...
Gracies <3
InterPersonal

Hola!
Un dels canvis més habituals de la pubertat és l'aparició d'acné a la cara i altres parts del cos. És un aspecte que no es pot evitar, tot i que en alguns casos es pot suavitzar a través de cremes específiques. És molt difícil dir el moment concret en què els grans deixaran d'aparèixer, però sí que et direm que no té res a veure amb l'aparició de la regla.
El nostre cos va a diferents ritmes a l'hora de desenvolupar-se i no hi ha cap manera de controlar-ho.
Ens sap greu dir-te que no podem oferir-te cap solució màgica, caldrà que facis un esforç per acceptar que el teu cos es desenvolupa i que l'acné és un bon indicador que estàs creixent.
Una abraçada!
Laia Sala