Consells generals
Hola! És la primera vegada que faig això així que no faig bé alguna cosa, digueu-m'ho. Doncs en general més que consells m'agradaria que em donéssiu la vostra opinió. Al llarg de la meva vida hi ha hagut diferents períodes durs com la bulímia (els meus pares no saben res), les depresions per baixa autoestima, intent de suicidi per tenir el sentiment de estar sola ja que vaig perdre totes les amistats i a la família hi havia problemes. En el tema dels nois no he tingut la sort ai de trobar a ningú que realment hagi estat enamorat de mi,jo crec que com a persona valc la pena encara que físicament no(sé que encara soc molt jove per dir això però tothom té desig de trobar a algú amb qui compartir una part de la seva vida). En fi, últimament em fixo en molts nois i sempre penso que no li corresponc a cap perquè no sóc lo suficient bona en tots els aspectes, i m'estic tornant a obsessionar amb el físic. com ho veieu? què faig?
Elena Crespi

Hola noia15!
Gràcies per la teva consulta!
El millor que pots fer és ser l’encarregada de cuidar-te al màxim i això només es pot fer si menges bé, practiques esport, et comences a valorar una mica i estàs orgullosa de com ets.
Per tant et convidem a que:
-vagis al metge o a un nutricionista perquè t’ajudi amb la bona alimentació saludable (digues-li que has tingut episodis de bulímia, sobretot)
-Intenta caminar, córrer o fer una mica d’esport més d’un cop a la setmana per activar el teu cos, generar endorfines que et facin sentir millor i sentir que estàs fent quelcom actiu per tu.
-Busca aquelles coses de tu que t’agradin i que et facin sentir bé
-Actua de la manera de la que et sentiries orgullosa de tu mateixa.
I quan tu estiguis bé amb tu serà quan les coses començaran a sortir bé amb els nois!
Una abraçada!
eLena Crespi i Asensio – www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81