Noi
et parle amb valencià que em resulta mes facil, hi ha un noi que m'agrada fa ja 11 mesos i no mel trac del cap! jo crec que ens feiem señals ell em mirava i jo a ell (mentres entrenavem) et posse un exemple: estava fent series (tipus d,entrenament) i el xiquet va deixar els seus amigaxos i sen vingue amb mi a fer series i una amiga meua, ens estavem picant i tal... despres la meua amiga que no savia res em va dir si pasava algo entre nosaltres dos.. i jo desepcionada li vaig dir que desgraciadament que no... pero jo l'evite una amiga meua li va dir que jo estava per ell i jo per a ixes coses soc molt tallada i sempre sempre el evite no vuic ni vorel.. i fa poc una miga per el WHATSAAP li digue que ja que erem comanyers que me podria dir el xiquet de quedar que em molava encara i ell li digue que li molava un altra! que puc fer? no mel puc treure del cap i aixo de ligar m'es imposible! alguna solucio?
PD: U SENT PER LA MESCLA DEL VALENCIA I CATALÀ I LES FALTES DE ORTOGRAFIA SOC NOVA EN ASÓ I ES EL MEU PRIMER CONSULTORI I EM TALLA UN POC (; I TAME U SENT PER TANT DE ROLLO UE TE CONTAT!
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs no et preocupis per les faltes, em sembla molt bonic el teu mix d'idiomes. En la situació que m'expliques et recomano que cal que treguis del teu cap que això de lligar no és per tu! No és cert! Si vols, pots aconseguir-ho! Evidentment passem vergonya o ens podem sentir tímids, però és natural a vegades en aquests temes sentir que ens costa. Es tracta d'anar fent petits passos epr conèixer gent, epr fer-te amiga de gent que t'atrau, per dir-te que tu també pots, etc. Es tracta d'un entrenament amb tu mateixa i de confiar en que a mesura que anem fent passos per conèixer gent i parlar amb qui ens agrada tard o d'hora trobem resultats. I pel noi, pots escollir si cal seguir pensant amb ell o si millor distanciar-te'n per ara. Cuida't i confia en tu mateixa el que a tu et pugui portar millors conseqüències! Ànims! Eli Aulet www.interpersonal.cat