Em sento sol...
El meu problema, si es que ho podem dir així és que no aconsegueixo lligar amb les noies.
Em considero un noi normal, ni molt guapo ni molt lleig però tinc 20 anys i realment no he tingut cap relació de veritat.
Amb les noies que he estat només he aconseguit estar uns mesos junts i sempre acaba la cosa.
La veritat és que sóc un noi molt afectuós i que realment m'agrada sentir-me estimat i estar amb algú; encara que em costa expressar els meus sentiments però agafo i "dono" confiança fàcilment. Segons el que m'han explicat.
Les meves relacions han sigut pràcticament gràcies a elles, que han sigut les que han donat el primer pas (la majoria). Aquest és un fet que m'ha fet pujar l'autoestima, ja que m'ha fet pensar que agrado.
Actualment estic treballant i passo la major part de la setmana fent-ho, però el temps lliure que tinc m'agradaria compartir-lo amb alguna persona especial.
Quan puc surto amb els amics i tal però no sempre es pot i tampoc és que tingui una vida social molt complexa.
Que puc fer?
Elena Crespi

Hola!
Gràcies per la teva consulta!
Una de les coses que podries fer és començar a pensar en quin petit primer pas podries fer per acostar-te a una noia que t’agradi el dia que surtis o que coincideixis amb ella: intentar tenir el seu telèfon, escriure-li per whatsapp o facebook amb alguna excusa... que es deixi entreveure una mica que vols tenir més contacte amb ella però sense llançar-te. I si veus que ella està còmode, que et parla i que, inclús, si un dia li proposes de fer un cafè et diu que si... potser ja pots insinuar-te més explícitament.
La timidesa forma part de nosaltres i s’ha d’anar vencent mica en mica, amb petits passos perquè no ens encalli.
I segur que tu pots! Ànims!
Una abraçada!
eLena Crespi i Asensio – www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81