Quan em sento més sola es quan estic amb els meus amics...
Hola! Bé el que em preocupa es que ja fa uns quants mesos que estic molt trista i decaiguda degut a que quan estic amb els meus amics sembla que jo no existeixi.
M'explico, sempre que vull quedar amb algú de ells o simplement parlar sempre haig de tenir jo la iniciativa ja que ells només em parlen o em diuen de quedar quan ja no tenen més opcions. Jo sempre sóc la última opció i la veritat és que em sento molt malament i utilitzada perquè crec que no em valoren lo suficient.
Un altre exemple és que quan arriba l'aniversari de qualsevol de la colla sempre li fan un regal molt especial entre tots o individualment, bé doncs aquest any jo he sigut la única a la que no han regalat res ni han donat la mínima importància al meu aniversari. Ja he parlat alguna vegada amb ells sobre aquest tema i la majoria em posen l'excusa de que sóc jo que m'aparto del grup i fins i tot una amiga em va dir que ella no "s'arrastraria" per ningú i que si volia més apreci me'l tenia que guanyar. Em vaig quedar flipant però el més fort és que els altres van estar-hi d'acord. Ja no sé que fer, me'ls estimo molt, però cada cop em sento més malament i més sola.
Què hauria de fer?
Agrairia molt que m'ajudéssiu.
Elena Crespi

Hola lr2!
Gràcies per la teva consulta!
Dius que t’estimes als teus amics, però realment estimes a uns amics que són capaços de dirte el que t’han dit? Que no et fan costat quan els hi dius el que sents i el que necessites?
Et podem proposar que valoris un parell de cosas:
-Et planteges si tu realment ets la que fas coses per apartar-te del grup i si detectes que és així, intentes fer coses per apropar-te...
-o sinplement valores que potser no acabes d’encaixar amb l’estil d’amics que són i intentes trobar noves amistats que quadrin més amb com ets tu i el teu estil...
Sabem que no és senzill però, sovint, val més buscar allò i aquelles persones que realment ens fan sentir bé que no pas quedar-nos enganxats a amics que només ens aporten preocupacions...
Una abraçada!
eLena Crespi i Asensio – www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81