M'APRIMO I NO FAIG RES
Hola! El cas es que estic preocupada per el meu pes:
Semore he sigut una noia de talla mitjana, de normal de pantalons gastava 36-38 (depen de la botiga). Farà 8 mesos em vaig tornar vegeteriana i vaig aprimar-me. Pero vaig baixar a la 36 amb totes les botigues (en alguna 34). Estava contenta, perque jo ja volia aprimar-me una mica i en aquell momnt em veia perfecte. Després he tingut temporades que m'he aprimat mes i temporades que estava una mica mes plena, pero no gaire diferència. El cas es que ara nose que m'esta passant pero estic preocupada. Tots els meus pantalons son talla 32 i el pitjor és qu em van grans. Molt. No vull posar-me pantalons curts perque em fan bossa. Si no és de cintura es de cuixes, i sino al revés. La cosa es que menjo normal, tunc gana i ara al estiu faig poc esport i tal per la calor, no estic fent res per aprimar-me i cada cop ho estic mes...Que m'esta passant?
Laura Medrano

Hola guapa!
Doncs sento dir-te que no puc donar-te una resposta exacta a la teva pregunta, però el que és veritat és que en poc temps has perdut força pes i això es veu en les talles de roba que dius que feies servir i les que fas servir ara... Pot ser que al decidir fer una dieta vegetariana no ho estiguis fent del tot bé i que estigui sent una dieta desequilibrada sense la presència d'una quantitat suficient d'hidrats de carboni i que per això estiguis perdent pes. Per a fer una dieta vegetariana i que sigui equilibrada es necessita estar molt informat i és ideal que un professional ens supervisi per a no tenir mancances de nutrients (i és per això que nosaltres recomanem que us espereu als 18 anys per a prendre aquesta decisió), així que potser la explicació a la pèrdua de pes està en la dieta que estàs fent.
El nostre consell és que veient la teva evolució i que és un tema que et preocupa, ho comentis als pares o alguna persona major d'edat amb qui tinguis confiança i que aneu al metge per a que vegin què pot estar-te passant. També pots anar a un dietista o nutricionista per a que analitzi quin tipus de dieta estàs seguint i poder-te donar indicacions per a que sigui més equilibrada i saludable (i recuperis el pes que has anat perdent).
El que està clar és que estaria bé que un professional et veiés per a frenar aquesta pèrdua de pes.
Una abraçada ben forta,
Laura Medrano