Fa mal
Fa dos o tres setmanes vaig estar de colònies amb el meu cau i vaig conèixer un noi dos anys més gran que jo. Una nit ens vam liar i a partir d'aquell dia vam estar de lio durant els deu dies següents. Ens vam deixar clar que no ens agradàvem (tot i que potser per part meva sí), que érem especials l'un per l'altre i ja està. Llavors ell sempre em deia que ja aniríem quedant durant l'estiu i potser durant el curs i tal... però vam arribar a la ciutat i eren les festes del nostre barri i ell sortia de festa amb els seus amics, i es va acabar liant amb una altra. Jo men vaig enterar i em va saber moltissim greu, i des d'aquell dia que ja sé que m'ha oblidat i que ja no li importo, no paro de plorar. Ell per mi havia estat especial de veritat i veig que per ell només he sigut una més... fa mal, molt mal.
Què puc fer? Se'm passarà aviat? Consells?
Meeerciiii
InterPersonal

Hola!
Doncs tens tota la raó: aquestes situacions fan molt mal. L'amor no correspost és dolorós i més si et sents enganyada. No sabem realment què va sentir aquest noi, si era veritat o no. Però està clar que no t'ha tractat bé ni t'ha donat cap explicació.
Se't passarà aviat perquè ell no ha fet res especial per tu. Intenta posar distància i centrar-te en tu mateixa. Deixa d'enfocar-lo a ell i posa el focus sobre tu mateixa. Disfruta dels pocs dies que queden d'estiu, passa estones amb les teves amigues, disfruta de la família.... i veuràs com mica en mica, aquest noi anirà perdent importància en la teva vida, i el dolor disminuirà.
Una abraçada!
Laia Sala