M'he enamorat d'un dels meus millors amics.
Hola!
Sóc un noi de 14 anys.
No tinc gaire clara la meva orientació sexual ja que m'he liat amb diverses noies però des de fa una setmana sento que m'he enamorat d'un dels meus millors amics. Ell només té 13 anys i a més s'ha liat amb moltes noies.
El cas és que no sé que fer ja que jo n'estic bojament enamorat però, per començar em fa por que si li explico els meus sentiments perdem l'amistat o que ho expliqui a tothom.
Moltes gràcies.
InterPersonal

Hola Sr. Mestre,
Enamorar-se dels nostres amics és una situació molt habitual, ja que són persones amb les que hi tenim molta confiança i ens hi sentim molt còmodes.
Dóna't uns dies per assegurar-te dels teus sentiments i si continues enamorat d'ell, hauràs de decidir què vols fer:
- Dir-li directament i esperar la seva reacció
- Tirar-li alguna indirecte per veure si ell et segueix el joc.
- Callar i no dir res per "mantenir" la vostra amistat.
Totes tres situacions comporten els seus riscos i has de veure quina és la que s'ajusta més amb tu. Si ell és amic teu de veritat, no farà res per fer-te més mal. Recorda-ho ;)
Una abraçada!
Laia Sala