No se que fer ni pensar
Hola , em dic Judit i tinc 15 anys i us vull explicar una cosa:
Fa 3 anys a la escola la vaig liar molt , me escapava de la escola i tot i aixo em va portar a la etapa de el bullyng, tothom sen reie de mi o em robaben les coses i despres no me les volien tornar , jo em pensava que amb el temps tot se arreglarie pero vaig començar el instut i la fama seguie sent la mateixa, com veia que no resaltava entre la gent de la classe la vaig tornar a liar a una excurcio a Portaventura , la gent ja ni em dirigia la mirada i si ho feien ere per riures de mi. El temps passave i tot seguie igual de malament poc a poc la gent em va començar a respectar pero a classe tinc els tipics repetidors que es creuen guays per a insultar als mes devils. A classe ho me aparten la cadira per a que caigui al terra , me pinten la meva carpeta i dibuixen de tot , com que porto ulleres em diuen la topo... Vaig anar a parlar amb el director i la cap de estudis i els van expulsar pero quant van tornar van seguir igual. Jo intento de ferlis el menys cas possible pero es impossible ... Estic desesperada els meus pares ja ho saben pero quant actuen despres ja hi tornen... No se que fer
InterPersonal

Hola Comando,
La situació que estàs vivint no és fàcil. No és gens agradable que algú es fiqui amb tu, no en té cap dret.
Continua insistint amb els teus pares i professors sobre la situació, ja que no és admissible i són ells qui t'han d'ajudar a protegir-te.
Per altra banda, procura fer la teva vida normal, no deixis de fer res per por a la seva reacció, No es tracta de desafiar-los sinó de demostrar-los que els seus actes ja no tenen efecte en tu. Tu mateixa dius que mica en mica has recuperat el respecte dels teus companys, oi? Doncs segueix en aquest camí ;)
Serà una temporada una mica dura, però ja has demostrat que eres més forta del que tots pensaven!
Una abraçada!
Laia Sala