Ho estic passant fatal (EX)
Com el meu titol indica vaig estar en una relacio de gairebe dos anys, fa unes setmanes el meu ex hem va deixar i ho he passat i ho estic passant molt malament, se que es normal i que ja passara pero quan ja penso menys amb ell, tornen tots els records i tota la tristor em guanya..... Vull ser feliç.. I començar a mirar cap endavan amb ell o sense ell pero es molt dificil i complicat perque no imagino una vida sense ell tot i tenir 19 anys pensava que era l'indicat.. I realment m'ha trencat el cor.. Per favor doneu-me alguns consells per poder intentar superar-ho millor!
Moltes grácies i molts petons❤️
InterPersonal

Hola bonica,
Les ruptures de parella poden arribar a fer molt mal, i si no te les esperes, encara més. No hi ha cap fórmula màgica per superar i oblidar una persona. A vegades només necessitem que passi una mica de temps i que nosaltres mateixos vulguem passar pàgina.
La indicació principal és posar distància amb aquesta persona:
- Distància física - intentar no veure'l gaire
- Distància virtual - deixar de seguir-lo a les xarxes socials (o que no t'aparegui al mur), deixar de mirar les últimes connexions...
- Distància mental - intentar no preguntar-te amb qui deu estar, on pot estar... i centrar-te en tu mateixa: en fer coses que t'agradin, en estar amb gent que t'estimis...
- Distància emocional - és la més complicada i el resultat de posar totes aquestes distància. És el moment en què el seu record ja no et fa mal.
Ves posant distàncies, plora si ho necessites, i deixa que el dolor vagi sortint..
Una abraçada
Laia Sala