Ajuda
Hola! Tinc un problema i vui trobar la manera de solucionarlu... Va sobre temes amorosos diguem-ne... Ja he surtit amb algun nen però quan em va a fer un petó o alguna abraçada o algú així em posu molt nerviosa i acabu evitan q mel facin i jo no vui q em passi això però esq no em puc controlar o per exemple quan estem ell i jo a soles tmb em posu molt nerviosa i acabu buscant alguna excusa per poder marxar però llabors quan ho he fet de marxar sempre marrapenteixu i em fa molta ràbia! Sisplau ajuda q puc fer? Per culpa d'això ja han tallat amb mi dos nens😥😥
InterPersonal

Hola!
És natural que quan estem amb algú que no coneixem gaire o que ens importa molt la seva opinió, ens posem una mica nerviosos i tinguem vergonya. Has de tenir clar que no estàs obligada a fer res que no vulguis fer. És possible que el teu cos t'estigui dient que encara no està preparat? Que no estàs segura si vols fer-te un petó amb aquest noi? Pensa-hi, el nostre cos és més savi del que pensem ;)
Però si realment creus que és únicament vergonya, intenta parlar amb el noi amb qui estiguis i explicar-li què et passa. Demana-li que aneu a poc a poc i mica en mica aniràs agafant confiança, et deixaràs anar i et mostraràs tal com ets.
Una abraçada!
Laia Sala