La meva felicitat depèn d'una persona//
Hola, primer, gràcies per fer el consultori!
Explico el meu problema desde el principi: Jo sempre m'he sentit molt sola, com si no pogues confiar amb ningú i sempre he tingut problemes d'autoestima...
Llavors fa més d'un any vaig coneixer un noi (que es la meva actual parella) i vam començar a sortir al cap d'uns mesos. El problema es que fa poc em vaig adonar de que nomes era feliç al seu costat (i la felicitat a de venir de mi), nomes estic feliç quant se que el veure per la tarda o quant estic amb ell. I si no estigues amb ell crec que estaria molt malament perquè sento que només el tinc a ell realment.
Crec que m'he d'estimar a mi primer per estar feliç amb mi mateixa i que la meva felicitat no depengués de ningú. He pensat en deixar-ho amb ell per trobar-me a mi però es que l'estimo molt i mai m'ha traicionat i em pasat tantes coses bones que pf nose que fer.
Moltes Gràcies per contestar enserio :*
InterPersonal

Hola Nadia,
Tens tota la raó: la felicitat ha de venir d'un mateix!
És natural que estiguis feliç quan estàs amb la teva parella, o saps que la veuràs, ja que una relació de parella ens ha de portar benestar, però això no treu que no puguis ser feliç amb altres persones.
Potser la solució no és deixar aquesta relació que t'aporta tant, sinó buscar quines coses pots fer tu en solitari (és a dir, sense ell) que et facin feliç. Tens algun hobby? Per què no quedes amb les teves amigues i les disfrutes? I si prepares una activitat amb la teva família?
L'important és que tu tinguis una vida plena, on et sentis a gust amb les coses que tens i que fas, perquè només així podràs disfrutar encara més de la felicitat de compartir aquests moments amb la teva parella.
Prova de fer coses sense ell i explica'ns l'experiència!
Una abraçada!
Laia Sala