El noi que li agrada a la meva millor amiga es vol liar amb mi
Hola, resulta que jo tinc una amiga, amb la qual no tenim gaire confiança, ella fa un any hem va explicar que li agradava un nen de la seva ciutat, i resulta que un dia, en una festa m'el va presentar no es que hem fes molt de cas, jo tampoc a ell, pero aquesta ultima setmana m'ha dit que es volia liar amb mi i jo li he dit que nomes volia que fossím amics i ara no ser si explicarli a ella o que fer estic confusa a part jo ja tinc novio ajudeume sisplau
InterPersonal

Hola Racheeel,
Potser el primer de tot seria que aclarissis els teus sentiments cap a aquest noi. T'agrada? Tens ganes d'embolicar-te amb ell? o només vols que sigueu amics? Què passa amb la teva parella?
Un cop hagis decidit si aquest noi t'interessa de veritat o no, hauràs de veure si parles amb la teva amiga. Si parles amb ella, explica-li com ha anat tot, com t'has sentit i què esperes d'ella. Evidentment no pots controlar la seva reacció i és possible que s'enfadi o que no ho entengui, és un risc que has de córrer si realment vols apropar-te a aquest noi.
Per tant, decideix primer què esperes d'aquest noi, d'acord?
Una abraçada!
Laia Sala