no me'l puc treure del cap...
bones!
fa poc vaig conèixer un noi el qual només l'he vist un cop i mai he parlat cara a cara amb ell, el cas és que l'altre dia li vaig dir que l'estimava i ell no sent res per mi, me l'intento treure del cap i no ho aconsegueixo, l'estimo i no sé com oblidar-lo, què puc fer?
gràcies!😘
Elena Crespi

Hola coses!
Gràcies per la teva consulta!
Deixa’ns fer un matís. No pots estimar a algú que només has vist un cop i que no hi has parlat mai cara a cara. El que t’ha passat amb ell és que has sentit una gran atracció i que se t’enfila tot quan el veus o penses en ell.
D’això a estimar a algú hi ha un camí mooooooooolt llarg. I si li has dit que l’estimes i encar ano havíeu ni parlat en persona, es deu haver espantat.
Si tens l’oportunitat de tornar a parlar amb ell, potser li pots dir que el que sents és una atracció per ell i que et sembla que t’agrada. I si ell et torna a dir que no, doncs no hi ha res a fer, perquè no podem obligar a algú a que li agradem...
Però ets valenta al parlar-li dels teus sentiments. El risc sempre és que l’altre no senti el mateix...
Una abraçada!
eLena Crespi i Asensio – www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81