El.meu.cos
Hola!
El meu problema és que satic gorda, però no molt gorda. O sigui, que podria estar més prima i ho vull. El meu principal problema són les cuixes, les veig i veig tota la grassa que les envolta i les fa super grasses. Ja sé que el que contestaren serà "fes esport" però és que ja en faig! Camino moltíssim! I també direu, intenta menjar menys però és que no puc, quan tinc gana, tonc gana i no puc fer res per habitar-ho... He intentat fer "sentadillas" cada dia 5+ fins que he arribat fins a 100 i ara cada dia n'intento fer 100, però veig que la grassa no baixa...
Què puc fer?
Laura Medrano

Hola guapa!!
Em sap greu però no puc donar-te cap resposta miraculosa a la teva consulta.. Com tu bé dius, la única cosa que pots fer per tonificar les cuixes i eliminar una mica de greix és fer esport per a desenvolupar més el múscul. Caminar està súper bé i no has de deixar de fer-ho, però jo també et recomanaria fer algun esport on es treballi de forma més intensa la musculatura de les cames. Exemples són tots els esports que impliquin còrrer (futbol, bàsquet, atletisme,...), la natació, pujar i baixar trams llargs d'escales, saltar a corda,.. però sobretot la clau està en ser constant en el temps. Dius que ara des de fa un temps estàs fent sentadilles i que no veus resultats... Segurament és perquè no portes suficient temps fent-ho. Pensa que els canvis corporals (i sobretot en la musculació de les dones) tarden en veure's uns quants mesos!
Segueix així i amb el temps aniràs veient la diferència, però has de tenir clar que tampoc veuràs una diferència molt gran, ja que cada persona tenim tendència a tenir una forma corporal o una altra per la nostra genètica, i la genètica no podem canviar-la ni modificar-la al nostre gust.
Respecte a lo del menjar, nosaltres mai et recomanarem que mengis menys, ja que quedar-se amb gana o passar-ne justament el que afavoreix és a portar una dieta desequilibrada i a l'augment de pes (per ajusts que fa el cos automàticament per a sobreviure). Per tant pots menjar el que et vingui de gust, però intentant respectar els 5 àpats diaris que es recomana fer i seguint una dieta equilibrada, variada i saludable. Si tens més dubtes pots tornar-nos a escriure.
Una abraçada i ànims!
Laura Medrano