Problemes que sempre ronden pel cap.
Hola,
Fa dos anys vaig coneixer a un noi, que te 2 anys mes que jo, jo en tinc 13 i ell 15. Pero en aquella epoco jo tenia 11 i ell 13. Ell va estar molt molt molt colat per mi i al final vaig acabar sortint amb ell. A sigut el meu gran amor, vam sortir 3 mesos i ell va tallar perque li deien asalta cunas per estar amb una mes petita.
Mentre sortiem va ser genial i despres de aquesta hem sortit puf molts cops mes, perque no el podia olvidar i queia, pero ell es un capullu amb mi, amb les noies en general, amb tractava de segon plat, jugava amb mi, pero no l'olvidava.
Fa 1 semana ma va enviar un missatge dient que no es desenganxava de mi pero yo no el creia ell volia quedar amb mi per parlaru i u anava a fer, pero veia que no tenia interés i que si, que l'estiimava molt pero que tornari seria pitjor i li vaig dir que no volia patir mes.
Ara susposio que s'anira amb una altre creus que e fet be?
Elena Crespi

Hola Janiins13!
Gràcies per la teva consulta!
Creiem que has fet molt bé perquè si ell es porta com un capullo amb tu no es mereix estar al teu costat. T’has de rodejar de persones que et tractin bé i que et facin sentir especial i bé. O de persones que no es tracten com tu vols. Per tant, has estat molt valenta i et felicitem!
Et recomanem un llibre que creiem que et pot anar molt bé per acabar de creure’t que has pres la decisió correcte. És d’un psicòleg que es diu Walter Riso i es diu “Amor o dependència?” i és un llibre que t’ajudarà molt i aprendràs molt de la seva lectura. Aquí tens l’enllaç perquè vegis com és:
Una abraçada!
eLena Crespi i Asensio – www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81