Pessssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
Hola, voldria saber si estic prima, gorda o normal? Ja que que mestic engreixan de les cames i cul.
Jo menjo poc pero de tot, tant carnm peix, fruita, verdures..... Peso:46kg i medeixo 1,60. Voldria que hem diguessiu que puc fer per aprimar aquestes parts del cos.
Gracies
Laura Medrano

Hola preciosa!
Gràcies per escriure'ns! Mira, segons el que dius que peses i mesures el teu pes està dins la zona baixa de la normalitat, lo que significa que si recuperessis algun quilo no t'aniria malament. Has fet bé de preguntar ja que al contrari del que penses, no has d'aprimar cap part del teu cos ja que ets una noia prima.
Està súper bé que mengis de tot, ja que aquesta és la clau per a seguir una dieta equilibrada, però potser el que hauries de fer és augmentar-ne una mica les quantitats ja que quedar-se amb gana no és saludable i si dius que menges poc...
Per altra banda, més que aprimar aquestes parts del cos que dius, potser el que estaria bé és que fessis exercicis per a tonificar-les i que es vegin una mica més musculades. Per a fer-ho has de ser constant i practicar exercicis de cames cada setmana i amb els mesos aniràs veient resultats. Exemples concrets i que pots fer en el teu dia a dia són pujar i baixar escales a bon ritme, saltar a corda, anar en bicicleta (asseguda i aixecada del seient), fer natació picant fort de cames i peus... Amb aquests exercicis i esports treballaràs la musculatura de glutis i cames i poc a poc aniràs veient-te millor.
Una abraçada!
Laura Medrano