LA MEVA MARE M'HA OVLIGAT A DEIXAR-HO AMB EL MEU NOVIO :''(( AJUDA!!!
Hola, soc una nena tinc 13 anys, jo mai li he dit res a me mare sobre les meves relacions, no he set mai capaz.. he tingut una relació estable que portavem 4 mesos...ahir vam anar a la platja amb la meva familia, i la meva mare amb va veure que tenia un ''xupeton'' en el clatell...amb va dir que es aixo?? i li dic m'hu ha fet una amiga de coña...pro no colava molt...vam arribar a casa i amb va amenazar amb va dir que li digues qui m'ha fet aixo, li vaig tenir que dir que tenia novio...i s'hu va pendre fatal, amb va dir que li havian dit moltes amigues seves que m'havian vist amb un nen i tot i que jo sempre la mentia li deia que quedava amb una amiga per anar-men amb ell...resulta que amb va dir; no et vull veure més amb aquest nen, no tens edad ets massa petita noseqe... i hu he tingut de fer...m'ha cosstat moltisim e plorat i tot li he enseñat un text que li e passat al meu novio i tot i puf..no hi ha manera. hu hem deixat, pero no paru de pensar amb ell, no puc viure...es injust que amb fagi aixo la meva mare! m'ha dit que com amb torni a veure amb aquest nen amb portara a un centre o amb treura el movil...:'( les meves amigues diuen que torni amb ell, que ens amagem a llocs pro que contiuui amb ell, jo estaria dessitjano pero tinc por de la meva mare...ja que no son com totes les mares... es molt negativa i te por de que arribes a follar, o a fer coses..., es molt raviuda i li tinc por...jo bull estar amb ell pero com u faig perque la meva mare hu accepti? diu que no tinc l'edad adecuada..i puf. ara no se que fer si dir-li que bull tornar amb ellq ue no puc viure o no u se.. necessito ajuda!! responeume avans possible!!
Elena Crespi

Hola!
Gràcies per la teva consulta!
Als pares, sovint, els hi costa entendre que els seus fills es van fent grans i elq ue tu estàs vivint forma part del procés de créixer. I a la teva mare li està costant assimilar-ho.
Una de les millors coses que pots fer perquè ella vegi que va en sèrio i que estàs en aquest procés és no fer-ne un dramón. M’explico: realment és molt greu que no puguis estar amb la persona que estimes però la teva reacció davant de la teva mare pot ser clau: si només fas que plorar, dir-li que no pots estar sense ell, que és una rabiuda, que no t’entén... ella valorarà que (com ella pensa) no ets prou madura perquè tinguis parella. En canvi si parles amb ella de manera tranquil·la, li expliques que tenir parella forma part del procés de maduració d’una persona, que tu no pots evitar que t’agradi aquest noi i que tu a ell també li agrades, li ensenyes que ets responsable i que prens bones decisions... això l’ajudarà a enfocar el tema d’una manera diferent.
No serà immediat però també l’has d’ajudar a ella a que vegi que estàs creixent i madurant de manera responsable. Ta mare té por i tu li has de demostrar que no ets una inconscient.
Una abraçada!
eLena Crespi i Asensio – www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81