m'hauria de preocupar?
hola adolescents.cat,
ja fa un temps que he deixat de menjar bastant, últimament m'ha mare s'enfada perquè no menjo. No és perque vulgui estar més prima, estic a gust amb el meu cos. el que passa és que quan em diuen que comenco a estar prou prima m'agrada molt i m'en alegra no menjar tan com ja fa uns mesos.
creus que està bé?
Laura Medrano

Hola!!
En la meva opinió, i sense conèixer-te de res, crec que en aquest aspecte hauries de fer més cas a la mare. Si t'hi fixes per una banda em dius que no és que vulguis estar més prima, però per l'altra també em dius que et sents bé quan els demés et diuen que estàs prima i estàs contenta de no menjar...
Amb tant poca informació no puc dir-te gaire cosa,però el que si que és veritat és que si segueixes sense menjar el suficient pots acabar caient malalta. El pitjor d'algunes malalties relacionades amb l'alimentació i el cos és que la persona no és conscient de que està posant en risc la seva salut i són els demés (pares, profes, amics,...) els que es preocupen, com sembla que està passant en el teu cas.
El meu consell és que intentis seguir una alimentació saludable i menjar com ho feies abans, ja que si cada cop vas perdent més pes, al final pots acabar emmalaltint. Si creus que no t'agrades o que no et sents bé amb tu mateixa, pots intentar parlar-ne amb els pares o amb alguna persona major d'edat i potser anar al metge per a que t'ajudin a sentir-te millor amb tu mateixa. Et deixo les dades de l'Associació Contra l'Anorèxia i la Bulímia per a que si vols ens facis un truc i parlem una mica de com estàs. Pots preguntar per mi, però qualsevol persona et podrà atendre igual de bé. El nostre telèfon és el 93 454 91 09.
Una abraçada ben forta,
Laura Medrano