PERDUDA
Hola bones, tinc 15 anys i fa un any que conec al meu actual nòvio.
Ell sortia amb un amiga meva, i a partir d'aquell moment vam començar a parlar, en aquell moment la meva autoestima, vida social i amorosa era força dolenta. En una setmana o dos, ja vam convençar a sortir. Pero sol sortiem per whatsapp...fins que un dia després de molts mesos vam quedar.
Jo mai he tingut moltes parelles, es més sol he tingut una seria, i dos lios (el meu nòvio i un amic)
Mai li he dit als meus pares que tinc nóvio, mai he quedat amb ell i els meus amics... Crec que m'avergonyo del meu nòvio i no hu puc evitar!!
Parlem cada dia, a cada hora, a cada minut i ahir, me'n vaig a donar que hem feie molt pal contestar...es més quan no hem parlabe ere un alivio imprescionant!! Però jo se que si no hem parle en els fons hem preocupo...
Jo realment nose si encara estic enamorada, o si algun cop ho he estat... estic molt confosa!
Aquest any començare quart d'eso i crec que necesito conèixer gent nova,crec que me cansat del meu nóvio però ell es creu que estem molt bé i nose que fer...
gràcies,
Elena Crespi

Hola!
Gràcies per la teva consulta!
Estàs en un embolic del que has de sortir perquè no sé ben bé si saps el que sents...
Pel que m’expliques, no has quedat mai en persona amb la teva parella? No sé si ho he entès bé. És important poder fer una vida normal amb la parella, quedant amb ella i amb les persones del seu entorn. Portar la relació més enllà del telèfon i les xarxes...
I veus que potser ja no sents el mateix per ell i vols deixar-lo, sembla.
És important que comencis a coneixe’t a tu mateixa i vegis què sents i què vols fer... i si realment veus que no vols estar amb ell, li comentis prquè sinó anirà agafant il·lusions i estaran construides en fals. Ànims!
Una abraçada!
eLena Crespi i Asensio – www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81