RECOMANABLE? APRIMAR CAMES
Hola! faig aquesta consulta ja que vull aprimar les cames perque em veig les cuixes una miqueta grosses (tot i que juntant les cames no es toquen). A lo millor me les veig aixi perque soc baixeta. Voldria saber si es recomanable ja que medeixo 1,58m i peso 46kg. Les cuixes son les uniques que estan una miqueta grans i en general estic prima. Estic be de pes, dintre del normal? Es recomanable aprimar una mica mes? Gracies!
Laura Medrano

Hola!!
Abans de tot comentar-te que el cos humà NO és modelable com si fos de plastilina o fang, per tant aprimar o engreixar una part concreta del cos és molt difícil/ impossible. Un cop dit això, si que és veritat que hi ha exercicis que poden anar bé per treballar la musculatura de les cames i són tots aquells que impliquen fer força amb aquesta part del cos. Hi ha molts tipus d'exercici i d'esport en els que es treballa les cames (natació, bicicleta, saltar a corda, pujar i baixar escales,...), però el secret és en ser constant per a poder veure resultats.
Tot i així en el teu cas no et recomanem que facis exercicis concrets ja que si al ajuntar les cames no es toquen les cuixes significa que no et cal aprimar aquesta part del cos. Segons el que ens has dit que peses i mesures el teu pes està lleugerament per sota del recomanable, així que no et cal perdre cap quilo. Segueix una alimentació saludable i equilibrada i fes esport uns 2-3 dies a la setmana i no et preocupis per si has de perdre o guanyar pes.
Una abraçada!
Laura Medrano