Com puc arribar a ser una persona més segura de mi mateixa?
Holaa!!
Sóc una noia de 16 anys. Aquest curs començaré 1er de batxillerat i la veritat és que sóc una persona molt tímida i insegura i necessito la vostra ajuda per a que m'aconselleu de com ser una persona més segura de si mateixa i més sociable ja que al ser tan introvertida em costa fer nous amics i m'agradaria que aquest any fos diferent ja que no tindré a les meves amigues aprop.
Moltíssimes gràcies
Elena Crespi

Hola!
Gràcies per la teva consulta!
Ser tímida no és res dolent però no has de deixar que aquesta etiqueta et limiti. Pensa que tothom, encara que no ho sembli, té un costat tímid.
I normalment ens sentim més tímides quan estem davant d’una situació nova. I això és el que et passarà a tu ara... nova situació i la timidesa es dispara. El que et recomanem és que estiguis el màxim de tranquil·la i vagis enfrontant el dia a dia a poc a poc, sense voler ser amiga de tothom només de començar.
El primer dia sigues curiosa i mira al teu voltant... hi ha algú que et resulti interessant? Et toca seure a prop d’algú similar a tu... Ves coneixent, mica en mica, a qui t’envolta. La timidesa no té perquè ser dolenta... Segur que quan agafis confiança seràs una mica menys tímida...
Una abraçada!
eLena Crespi i Asensio – www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81