Com puc deixar de ser tímid i poder trobar parella?
Holaa, soc un noi de 19 anys i estic preocupat. Tots els meus amics tenen o han tingut més d'una parella i a mi aixo no m'ha passat mai... Nomes he tingut una nòvia i vam durar molt poc i clar, veig a tots els meus amics amb parella i em sento sol. La culpa de que no tingui parella crec que es la meva timidesa i nose que fer per canviar-ho. Però tambe crec que no se com lligar ni res d'això... Estic preocupat per si mai més tornaré a tenir parella... Se que és un tema del que aquí se'n parla molt, però tinc el dubte aquest des de fa molt de temps... Espero que ho pogués respondre!
Moltíssimes gràcies! Un salut a tots!
Elena Crespi

Hola!
Gràcies per la teva consulta!
La timidesa es venç mica en mica. I pensa que tots tenim el nostre costat tímid. No hi ha ningú 100% extrovertit. I una de les coses que pots anar fent és posar-te petits reptes per anar-la vencent.
Sovint, ens mantenim tímids perquè tenim por del que passaria si fem el pas... o creiem que no som capaços de fer el pas i et diré que: de vegades és pitjor no fer el pas i quedar-nos amb l’interrogant del que hagués passat si ho haguéssim fet i, a més, les persones tenim la capacitat de fer moltes més coses de les que ens proposem.
Això sí, mica en mica!
Una abraçada!
eLena Crespi i Asensio – www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81