2222222
Com aprimar la part de dins de les cuixes?
Es veritat k caminar uns30 min al día aprima mes k anar al gimnas o fer dietes ?
Laura Medrano

Hola!!
El primer que has de saber i que sempre us diem és que el cos humà NO és modelable com si fos de plastilina o fang, per tant aprimar o engreixar una part concreta del cos és molt difícil/ impossible. Un cop dit això, si que és veritat que hi ha exercicis que poden anar bé per treballar la musculatura de les cames i són tots aquells que impliquen fer força amb aquesta part del cos com per exemple: pujar i baixar escales trotant, fer bicicleta (asseguda al seient i aixecada), saltar a corda, nedar (va molt bé no només per les cames, sinó per tot el cos en general ja que és dels esports més complerts que hi ha), fer sentadilles,... Com veus hi ha molts tipus d'exercici i d'esport en els que es treballa les cames, però el secret és en ser constant per a poder veure resultats.
Si per exemple decideixes començar a fer natació o bicicleta però ho fas un dia a la setmana, no notaràs gaire canvi. Si per exemple ho fas un parell de dies a la setmana i a més ets constant i no deixes de fer-ho, amb els mesos començaràs a veure que se't fan més fortes i es tonifiquen.
Respecte al tema de caminar, també és una molt bona opció però ara que ets jove, jo em decantaria per fer algun esport més complert (a part de caminar, clar). Les dietes per aprimar no són saludables i moltes no funcionen. De fet el que tots els metges i nutricionistes recomanen és seguir una dieta mediterrània, sense fer coses rares ni deixant de menjar certs aliments ja que el millor per tenir una bona salut és menjar de tot, variat i equilibrat.
Una abraçada i espero haver-te ajudat!
Laura Medrano