Problemaa!! Súper urgent:c
Holaaa! Tinc un súper problema, estic confusa i no sé com resoldre'l!
Tinc 15 anys i m'he enamorat d'un noi de 25. Ell és súper perfecte, i dubto que li agradi.. Però sempe es mostra molt reservat, mai ha volgut parlar de les seves relacions... I no sé si sent alguna cosa per mi o és molt d'afecte, però sempre que em donen baixons d'ànim, a ell li encanta estar al meu costat, abraçar-me, fer-me petons.. No sé, me'l estimo amb excés i no sé que fer... Tinc por de cagar-la perquè hi han 10 anys de diferència, però a l'hora sento que necessito que estigui al meu costat essent conscient del que sento.
Ajuda!!!
Elena Crespi

Hola Elisabetta!
Gràcies per la teva consulta!
I si li comentes a ell tot això que ens estàs dient a nosaltres? Si teniu confiança potser seria bo que ho poguéssiu parlar. Pel que ens expliques esteu liats. Per tant, ja hi ha una mica de confiança com per dir-li com et sents i els dubtes que tens.
El tema de l’edat l’has de tenir en compte perquè 10 anys, a l’adolescència són força anys i has d’anar amb molt de compte, d’acord? És molt diferent el que es vol i es busca amb 15 anys i el que es vol i es busca amb 25. Sobretot, tingues cura!
Una abraçada!
eLena Crespi i Asensio – www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81