No se perque....
Hola, tinc 15 any i no se pero mira faig una alçada de 1,62 i pesu 50 pero fa un mes pesava 57 i no he canviat els meus habita alimentisis ni res he continuat menjan porqueries i he aprimat! Com s'enten?
Laura Medrano

Hola Judith,
Doncs no podem donar-te una resposta concreta a la teva pregunta.
El lògic és que a mida que vagis creixent en alçada també vagis augmentant de pes, i si dius que segueixes amb els mateixos hàbits alimentaris i has perdut 7 quilos, segurament sigui perquè potser estàs més activa físicament?
A l'estiu com que anem més amunt i avall, sortim més al carrer, fem excursions, anem a la platja/piscina, etc fem més activitat física que durant el curs i potser per això has perdut pes... Tot i així si et trobes bé i no segueixes baixant de pes no li donis massa importància. Ara bé, si veus que segueixes perdent quilos sense una explicació que et sembli raonable, comenta-ho als pares i aneu al metge per a que et facin una revisió.
Una abraçada!
Laura Medrano