Els meus pares....
Hola, es normal tenir xicot els 15? Esque els meus pares no em deixen tenir xicot i fa uns mesus vaig tenir que tallar a,b el meu xicot perque els meus pares anaven en contra. Els meus pares no em d icxen quedar amb certes amiges meves per que tenen xicot o no son verges. I no se que fer! Es normal? Com puc parlar amb ells sense que em mirin amb una cara rara? Ajuda siusplau!
Elena Crespi

Hola Judith!
Gràcies per la teva consulta! Fa uns dies te la vam respondre però aquí te la responem de nou!
Pels pares és complicat entendre que els fills entren a l’adolescència i que poden tenir parella... però és així. Per tant, és important que tu tinguis paciència i que pugusi anar parlant amb ells. Els hi has de demostrar que poden confiar en tu, que ets seriosa i que tens ganes de sortir sent responsable.
Si veus que no hi ha manera, sempre els hi pots dir que has parlat amb mi i que jo vull parlar amb ells. I els hi pots donar el meu mail: info@elenacrespi.com
Una abraçada!
eLena Crespi i Asensio – www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81